Never Go Back by Evanescence on Grooveshark Fluorescent Adolescence

Fluorescent Adolescence

Big-size Beauty

I was in train, looking at a girl who sat alone. She isn’t skinny at all, definitely XXL. But what wow-ed me is how beautiful her look is. She put some makeups, skillful enough for me to define her level. Not so thick for her age, but not just a foundation with lip gloss. It’s a full, light makeup and very neat. Her eyes also, eyeliner (dayum) is a hard thing to master! Also I think she wore a mascara, so her lashes was sharp and made her eyes look warm. Duh! sorry for over-reacting, but you should see what I saw! because as a big sized girl, she is really sexy!

Oh and her outfit, she has fair skin, so when she wore a blue-washed jeans, it looked good on her. The color choice was also enough pretty. You also should see her hair. Before the train arrived to Depok, she use a simple bun. When she was about to walk out, she pull it off and, there it is, caramel-brown colored super wavy and thick hair. can you imagine? beautiful! When she walks, all eyes on her!

I still ask myself, you know, I’m also big sized. But actually, I never thought that a person could look so pretty. Always hear something like this, if you know the way, you can do it. But today I really see it with my own eyes, that with a right way, without look older, a big size girl can look great, better even than skinny ones. She really made my day, anyway. Hope she would find happiness she deserves :)))



thehealthyherbivore:

Except 3+ days exercise each week :) (Trying for 5!)

(Source: diethoroscopes)


Via Back On Pointe


viticus-cmfb:

3000birds:

abstractbody:

buttboss:

7tease:

myinnergroupie:

dynamite-with-a-lazer-beam:

drug use…

Identity theft wow

i need to move to north dakota to be with my people

Not surprising, Texas schools are pretty shitty

TAXES this is true.

Sorry but I can’t claim bestiality is Washington’s “shame”, that’s EASTERN washington’s shame, WE DON’T TALK TO THEM lol

Worst drivers… well they don’t call us Massholes for nothin’!

(Source: leightonswhaletale)


sidang tableto

Ibunda, si cantik yang dtg telat 1 jam, oke bgt pokonya. Gatau si, nalar2nya pas aja sm logika, trs gamau mikir yg repot, dan ga perlu detail. Waktu presentasi kelompokku, yg acakadul salah paham dan kurang bener isinya, akhirnya sm dia dibenerin, ga marah2 kok nadanya. Kadang si org mikir itu dimarahin, pdhl sbnrnya dia ngasi tau. gatau deeh, pokonya jelas dan membuka pikiran soal keadaan sbnrnya di pabrik.

kita mikirnya kl tablet keras bgt itu ngaruh dan bikin nilai tablet jelek. pdhl sih, kt si mami, itu kan cuma buat dalam hal distribusi dan produksi. waktu di pabrik tablet diudek2 digetok2 sampe berapa kilopascal kali jd makanya hrs keras bgt, kekerasannya pun ketentuan pabriknya sendiri bukan pake Farmakope. Kata ibunya, kekerasan tablet di FI kan ga ada, karna udah diwakili waktu hancur. Kalo keras sampe 40 kP tapi saat diuji kehancuran masi dibawah 15 menit, ya kaga kenapa2. malaah bagus kt ibunya, jadi tablet ga akan berkurang massanya kalo dilempar2 sebegitu hebatnya. Oiya, sampe ibunya blg, ukuran kekerasan tablet sederhananya si pake tangannya dia. kalo bisa patah, brarti kPnya kecil bgt. Tablet klmpkku si Apinacilin itu kerasnya mampus bgt dilempar ama gw ke atap bolak balik 2 kali aja masi licin mulus sampe heran. Malah, dia blg lebih baik tabletnya sekeras ini lho, wah jd seneng pdhl sbnrnya uda panik takut kekerasan bgt

trs kesalahpahaman oon, fase dalam luar, geblek bgt ngira lubrikan-glidan-antiadheren itu dipisahin fase luar dan dalam. pdhl udah sering liat gw di buku, adanya tu disintegran luar sm dalam. ibunya ampe blg kalian perna denger dmana ada fase luar sm fase dalam, ngga ada kan? jd sblm granulasi si bahan pelicin itu dimasukin setengah, ga ada gunanya, toh mreka buat memperbaiki laju alir aja, pas di granul ya ga ada gunanya.

trus ibunya berusaha membuka nalar kita2 yang masih mikir fungsi avicel yang bisa beda2 itu kalo dimasukin per fungsi bakal beda (eh ngerti ga lo?) ya intinya mo dimasukin seberapapun ya fungsinya ttp 3 itu, filler, binder, disintegran. hati2 di persenan bahannya.

Oiya lagi, preformulasi itu mesti bgt ditinjau lg kalo ada masalah. Yang diliat pertama adalah: bahan yg massanya paling besar. Kalo zat aktifnya yg besar bgt, contoh tadi kita ampicilin 500mg dari total berat 700 mg, itu emg brarti liat sifat fisikokimia si zat aktif, apakah dia emg buruk bgt buat dikempa? kalau zat aktif kecil, baru bisa nyalahin eksipien2 lainnya, apakah pengikatnya terlalu kuat dan terlalu banyak (misal kl kita, pake PVP yang disintegrannya kuat, trs 3 %, rekomendasinya sih turunin jd 2 %) apakah bahan lain mendukung jeleknya tablet, dsb

Ya gitu2 sih, trs sisanya dia blg dia lg ngantuk gr2 minum bnyk obat, tp abis itu dia hepi bgt nyuruh kita applause buat diri sendiri. Duh ibu, bahkan ama pak sutriyo aku ga pernah nyambung, sama ibu jelas jadinya, apa mungkin ini karna kita terjun langsung formulasi kali ya, jd lebih mudeng. tp pokonya bu silvi keren! cepet sembuh ibuu :’3



DWP ‘12 lineup. #kembaligalau


Dumbass this friend arent helping at all, another gone without telling why. Teksol oh teksoool I wanna cryyy. And besides this thing I have drama Komkes, also fucking assignments from Papi, writing more than 10 pages of bullshits to a transparant paper what de heeeelll, and his class is on Tue 7 am dick dick dick

I just hate this week, I’m not gonna be a nice person who says “Yea this is life” or “Everything has ups and downs” or “You can do it” motherf I just soooo bleaaaarrgh wanna exploooooode duaaar

Ok thanks. Alpha Mike Foxtrot.


. - http://pinterest.com/pin/89298005082747539/



#quote #smile #smiles #forget #love #things



adifferenthunger:

Think about this before reposting things on the “real women have/don’t have ______” theme.  Be kind to your sisters; whether you realise it or not, we’re all on the same team.


Stay safe, friends.

samspratt:

Here in New York, the storm is genuinely doing some serious damage and taking a dark, blurry, and rain-soaked instagram picture of tree branches or debris is not even remotely worth them falling on you or being flung at you at 60+ mph. East coast: Stay safe. Be smart… or just be the bare-minimum level of intelligence that keeps you indoors when shit like this is going on.

Via
16
To Tumblr, Love PixelUnion